Izvēles vingrinājums

Sporta nodarbības atceltas! Kā pareizi vingrot mājas apstākļos?

Tālāk par to, ko katrs no šiem jēdzieniem sevī ietver un kas ar to domāts.

izvēles vingrinājums

Vingrinājumu izvēles mērķtiecība ietver trīs jēdzienus: 1. Muskuļi, kuri piedalās kustībā; 2. Slodžu režīms, kurā muskuļi darbojas; 3.

Izvēles vingrinājums ātruma atbilstība. Pirmkārt, izvēloties vingrinājumus fizisko īpašību attīstīšanai vispirms trenerim jāizdomā: 1. Kāds kādi muskuļi piedalās kustībā?

Autors Red Bull LatviaPublicēts Ar pareizu gatavošanos, tu patiesi izbaudīsi laika pavadīšanu uz kalna un nesaskarsies ar stīviem muskuļiem. Zemāk vari iepazīties ar astoņiem vingrinājumiem, kuri ir būtiska viņas treniņu programmas daļa, un kurus vari veikt mājās, bez speciāla aprīkojuma.

Vai šim muskulim ir noteicošā loma vai un kam palīgloma? Vai vingrinājums jāizpilda ar vienu kāju, abām, vai pārmaiņus ar vienu un otru, vai bez kāju darbības? Kāds ir kustības raksturs - taisnveida, ar pagriezienu, rotācija?

izvēles vingrinājums

Otrkārt, lai izvēloties slodžu režīmu vingrinājumam - trenerim jāizvērtē: 1. Cik ilgi noris sacensību darbība? Cik daudz ilga ir aktīva izvēles vingrinājums darbība šai laikā?

  • Cik nopelna 2. mājas dalībnieki
  • Rentabls binārā opcijas rādītājs
  • Kā nopelnīt naudu internetā savā pilsētā
  • Profesora Ulda Grāvīša blogs
  • Farmācijā viņa strādā jau teju 15 gadu.
  • Bitcoins viegli naudu
  • MŪSDIENU TRENIŅA PAMATPRINCIPI

Kādas ir atpūtas paužu un aktīvas darbības savstarpējās attiecības? Galvenā pamatdoma — jātrenē tie muskuļi un tādā režīmā kā realizējot sacensību darbību.

izvēles vingrinājums

Treškārt, trenerim jāsabalansē spēka un ātruma vingrinājumi tā, lai attīstot spēku nezaudētu ātrumu un otrādi. Attīstības pakāpenība nozīmē katru nākošo attīstības pakāpi būvēt uz iepriekš sasniegtā līmeņa.

izvēles vingrinājums

Šis ir ļoti svarīgs princips, lai no vingrinājuma tiktu gūts maksimālais trenējošais efekts, bet netiktu gūti savainojumi. Vingrinājumu secība: vispirms treniņā ātruma un ātrspēka vingrinājumi; nākošie — vingrinājumi ar sarežģītāku kustību struktūru; vingrinājumi lielajām muskuļu grupām vispirms, tad — mazajām; vingrinājumi, kuros darbojas tikai viens muskulis vai viena muskuļa daļa - jādod treniņa beigās.

Semināru kalendārs.

izvēles vingrinājums

Arī lasīts